Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Yrsa - 4 augusti 2010 09:28

Matte tror jag kommer att bli helt utan hår snart. För så mycket hår som jag löser nu har jag aldrig gjort. Igår sa hon att det kanske är valphåret som åker nu, eftersom jag är så valpig just nu (haha nu var hon rolig va). det gick så bra att vakta huset igår, jag sov mest hela tiden och hittade inte på något bus, men det är ju svårt att hitta på nåt bus när man bara får vara i vissa delar av huset. sen drog vi till stugan igen, där blev vi bjuden på fiskspett av några bekanta till oss som har husvagnen på en tomt nära vår stuga. Jag fick mest ligga och titta och äta gräs, livet är orättvist ibland. Idag är en ny vaktardag - så det blir väl mest sova, men matte berättade att Mia skulle komma och gå ut med mig vid lunchtid. Wow det ska bli jättekul. Ha en skön dag alla, här inväntar vi regn och rusk idag. /Yrsa


  

Det här är bara början av borstningen av mig. Jag tycker matte är osmart som lägger det på en duk på bordet.


  

Pinnar,  stora pinnar är bland det roligaste jag vet. Sen tar jag pinnen och springer nära matte och husses ben så de skriker.


  

Slappar i soffan på stugan med husse.


  

Ibland är det konstiga regnmoln på stugan.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards