Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Yrsa - 3 augusti 2010 08:47

I söndags for då nästan alla ungdomar som bott här i helgen. Lugnt och tyst blev det. Vi var i stan och gick en promenad och helt plötsligt ser jag en pool, en pytte-liten pool som egentligen är till för prydnad - men den passade mig perfekt när jag inte hade havet att tillgå. Dit ska jag gå flera gånger. Sen blev det stugan igen och trots att matte och husse nu har jag börjat jobba så bor vi på stugan, härligt tycker jag. Det verkar i alla fall som om allt börjar återgå till ordningen igen hemmavid. Matte och husse lägger sig i normal tid och vaknar på morgonen istället för mitt på dagen, det fungerar jättebra för mig. Idag ska jag vakta huset igen och hoppas på att mormor kommer och går ut med mig på lunchen. /Yrsa


  

Här är alla grabbarna som bodde hos oss i helgen, många att busa med!


  

Yrsas pool som jag hittade igen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards