Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Yrsa - 31 augusti 2010 17:52

Igår när matte kom hem så for vi nästan direkt ut på turné. Jag hade ingen aning om var vi skulle. Solen sken och det var riktigt skönt ute. Så hamnade vi på pitebornas egen strand (och även hundarnas när sommaren är över). Där sprang jag omkring vid vattnet och hade det jättehärligt. Men så kom regnet. Inte hade matte regnkläder med sig så vi var ganska blöta innan vi kom in i bilen. Matte gillar regn så det gjorde ingenting att hon var så blöt sa hon. När vi kom hem igen så sken solen... snacka om otur. På kvällen fick jag följa med på en golftur, äntligen, jag har inte fått vara med på länge för jag har inte skött mig på sistone på golfbanan, men nu gjorde jag det. Jag la mig ner när golf-bagarna stannade och jag skällde inte hela tiden (bara ibland när bollarna kom så nära mig så jag nästan kunde ta dem). Kallt var det och innan vi var hemma så var det nästan mörkt. Jag var ganska trött när vi kom hem. Nu ska jag och matte gå en regnpromenad, den här gången ska matte har regnkläder på sig./Yrsa


  

Här sitter jag på stranden, det har redan börjat mulna igen.


  

Jag vaktar mattes golfbag när hon slår.


  

Fin himmel.


  

Innan vi var hemma så var månen framme.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards