Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Yrsa - 13 augusti 2010 08:38

Jag och matte klarar oss jättebra när vi är ensamma hemma. Vi målar, tvättar, städar och vi hinner faktiskt slappa då och då också. Däremot håller jag på att göra matte tokig, för varje gång jag hör en bil utanför huset, så måste jag ju dit och kolla om det är husse som kommer hem. Men hittills har det inte varit det! Men imorgon kommer han. Matte tycker fortfarande att jag löser massor med hår, så mycket har jag inte löst sen jag kom till dom. Nu undrar matte om ni som läser bloggen som har golden, löser de också mycket hår? Är ägg bra för pälsen, ja ni vet såna där mattefrågor. Vi har varit ut på golfbanan en sväng till, men matte ville inte spela så vi gick bara med farbror Lars och faster Maria. Matte är rädd att om hon spelar en gång till så kanske det går jättedåligt och hon vill behålla den där bra känslan hon har i kroppen just nu för att det gick så bra sist. Hon är konstig hon! Ikväll ska vi bara mysa, matte har lovat att vi ska åka bada när hon kommer hem idag för det verkar bli ytterligare en varm och skön sommardag. /Yrsa


  

Inget spel, bara "tittande", här är farbror Lars.


  

Jaha så blev det en himmel till, matte kan snart göra en bok av alla himlar hon har fotat i sommar.


  

Äntligen kom då en blomma, vi har väntat hela sommaren på våra fina ringblommor, men igår fanns det en utslagen. Vackert va?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards