Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Yrsa - 17 augusti 2010 20:02

Kvällspromenad igår var skitkall. Matte gömde händerna i tröjan och sa att hon måste börja med handskar snart. Husse ville ta på sig sin vintermössa men då sa matte att då fick han inte följa - det är ju bara augusti. Jag, jag tycker bara det är skönt. Jag har vaktat huset som vanligt och sen när matte kom hem så var vi ute och gick i någon timme. Då var det varmt och sommarkänsla igen. Konstigt väder det är. Matte och husse kommer att åka bort imorgon flera dagar så mormor och morfar ska bo i vårt hus med mig. Det ska bli jätteroligt. Då kommer jag att ha sällskap nästan hela tiden. Jag ska nog testa hoppa upp i sängen hos dem också. Mer bloggande blir det i slutet av helgen när alla är hemma igen. /Yrsa


  

Här är jag och husse igår på kvällspromenaden - kallt men vackert och som vanligt...


  

...var matte bara tvungen att fota solnedgången.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards