Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Yrsa - 27 augusti 2010 13:15

Matte tyckte jag skulle skriva så i rubriken - antingen för att hon tycker jag är duktig i trädgården eller för att bli av med mig   . Imorse hittade jag nämligen en ros - som inte alls har blommat i sommar så jag tog upp hela alltihopa - med jord och allt. Jag tar ju bara torra icke-levande växter så jag tycker hon ska vara glad. Men jag vet inte hur jag ska tolka hennes ansiktsuttryck!! Sen drog jag in en kotte igår - men då tog matte av mig den och la den på bordet, jag vägrade släppa den med blicken - hade matte varit det minsta okoncentrerad på mig hade jag hunnit sno tillbaka den. Jag lägger inte lite foton från aktiviteterna jag har sysslat med igår och idag. Trevlig helg!/Yrsa


  

Men vad är detta sa matte.....


  

Bara din gamla döa ros sa jag, ni ser ju själv att det var ingen ros som någonsin kan blomma - den var ju stendöd.


  

Ooops lite skamsen blev jag ändå - jag såg ju mattes ansikte - men hon sa inget.


  

Här suktar jag efter kotten som matte snodde av mig och la på bordet. Hon tyckte den såg ut som en bajskorv.


  

Suck aldrig får man ha nåt kul, lägger mig på rygg i gräset och surar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards