Alla inlägg den 21 december 2010

Av Yrsa - 21 december 2010 16:03

Snön fortsätter att falla - igår skulle jag och matte ut på en sen kvällspromenad. Gångstigarna var inte så lätta att gå på, så matte kom på den brillianta idéen att vi skulle gå på skoter-spår istället. Jag tvekade för jag tyckte att hon skulle se att de var rätt så översnöade. Men jag är inte bangen så jag tänkte "okey vi provar väl". Men inte  var det kul inte, snön på matte gick över hennes knän och ni kan ju tänka er då hur det såg ut för mig - jag kunde ju för tusan inte andas. Hon valde dessutom de sämsta spåren så till slut tog jag en egen väg, jag är ju rätt så bra på att hitta bra vägar. Matte ropade att jag skulle vänta, men va tusan - jag väntade när jag kom ut på gång-stigen igen. Vi får väl se om det blir en genväg ikväll eller inte????? Om jag får bestämma = NOT! /Yrsa


  

Det är svårt att andas i snön - framför allt om man andas inåt :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards