Alla inlägg den 11 december 2010

Av Yrsa - 11 december 2010 18:56

Det blev en blogg till - men jag lägger bara in dagen i bilder. /Yrsa


  

Wow man kunde äntligen gå ut på isen!


 

Det är jätteskönt att rulla sig på isen.


 

Försöker slicka bort lite is runt mun.


 

Jag sitter ganska fint...... kollar in om husse har någon godis.


 

Lite bus med husse innan vi går vidare.


 

Så kom Moncho - jag ligger - han springer - som vanligt :-)  



Av Yrsa - 11 december 2010 11:41

Jag är rätt så trött idag - har stigit upp, varit ut på gården en stund, ätit och nu sover jag igen. När man har varit med Moncho en hel kväll så är man rätt så trött - fast jag tar det lugnare nuförtiden. Men han är aldrig stilla så jag har fullt upp med att kolla var han är hela tiden. Moncho kommer snart hit igen och ska vara här till imorgon så det är nog bra att jag vilar. Fortfarande är det rätt så kallt ute - minus 14 grader idag. Men det blir nog en promenad snart ändå för matte har lovat att vi ska gå ut innan det blir mörkt ute. Imorgon åker matte till Falun igen så det blir nog lite tyst på bloggen ett par dagar. Men jag återkommer på onsdag igen. Ha en skön helg!/Yrsa


  

Bäst att vila innan Moncho kommer :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards