Alla inlägg den 6 december 2010

Av Yrsa - 6 december 2010 17:02

Matte kom hem idag och slängde sig direkt på cross-trainern och drog igång hög musik och höll på så i 30 minuter. Men vad har flygit i henne? Antar att hon känner att hon har rätt så dålig kondition - men som vanligt kanske det inte håller i sig så länge (om jag känner henne rätt). Vi får väl se hur många gånger hon ids. Sen sprang hon ut till bilen och hämtade något konstigt! Jag fattar fortfarande inte riktigt vad det är eller hur den ska användas. Matte säger att det heter spark och den ska vi ut och sparka med ikväll. Men då undrar jag om det är jag som sitta på det där som ser ut som en stol :-) - vi får väl se. Som vanligt när matte ska sätta ihop någonting så ids hon inte läsa instruktionerna - antingen tar hon till med våld eller också skiter hon i det och låter husse fixa det. Den här gången blev det det senare. Så hur den där sparken ska se ut får jag väl se när husse har kommit hem. Rapport kommer senare. /Yrsa


  

Jag fattar ingenting av detta....


  

... undrar hur den ska användas.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards