Alla inlägg den 17 december 2010

Av Yrsa - 17 december 2010 17:27

Idag är det positiva Yrsa som skriver. På tisdag blir det ljusare igen - det känns rätt så skönt. Vi hinner aldrig ut på någon promenad medan det är ljust. På morgonen är det mörkt och när matte kommer hem är det mörkt, det blir mörkt redan vid 14-tiden här. Det är lite trist - inte ens snön kan lysa upp tillvaron men det är tur att den finns. Så det känns skönt att snön är kvar och vi får ljusare allt eftersom inom kort. Det blir inga foton tagna när det är så mörkt och kallt dessutom, ska matte ta kort så förfryser hon fingrarna säger hon. Det har inte hänt nåt speciellt sen igår, vi (läs husse) har skottat, jag är en rätt så stor Golden men jag försvinner i snön för det är har snöat (och snöat) nåt så ini ...... Nu väntar vi bara på att husse ska komma hem så vi kan börja helgen. Ha en skön helg alla! /Yrsa


  

En liten bild från min första jul här i huset.


  

Året därpå var jag lite större - vi får se om matte lyckas ta någon ny julbild på  mig  år?



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards