Alla inlägg den 4 december 2010

Av Yrsa - 4 december 2010 17:06

Igår orkade vi inte skriva någon blogg. Det var fredag och vi var så trötta. Det blev en promenad ute i kylan, det var inte varmt så länge här inte. Sen blev det middag och sedan landade alla (utom jag :-( ) i soffan. I vår familj händer det sällan så mycket på fredagkvällar, matte brukar ganska fort snarka in när hon lägger sig i soffan, jag tyckte ändå att hon var vaken rätt så länge igår. Imorse steg hon upp tidigt med mig (hon tycker det var tidigt när klockan var 08.30) Men sen åkte hon. Matte och Ullis har haft en heldag tillsammans idag. De har shoppat, varit på helkropps-massage, matte påstår att hon som gjorde massagen hade sagt att nu skulle hon ta det lugnt resten av dagen så hon säger att hon kan nog inte gå ut med mig idag :-( - jag tror det är "hitta-på" jag. Sen hade de ätit jätte-god sushi och nu ska matte gå och vila en stund. Men man kan väl inte bli så där trött när man bara slappat, gått på massage och ätit gott hela dagen. Jag ska gå och försöka få igång husse i stället - det kanske går bättre.


  

Kolla va, det var ju inte direkt lite sushi de klämde i sig - ett helt skepp!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards