Alla inlägg den 1 december 2010

Av Yrsa - 1 december 2010 18:30

Nu var det länge sedan matte var arg på mig - så där jätte-arg menar jag :-S. Jag är duktig på att gå fot, jag är lugn och stilla mellan varven, hittar ganska sällan på bus, vill hela tiden kela - det är bara att sträcka på sig och vara glad :-). Idag har det nästan varit shorts-väder här haha, åtminstone jämfört med de senaste veckorna - idag var det bara -3 grader - härligt! Vi har klarat av långpromenaden, varit och handlat, städat lite mera, hälsat på mormor och morfar - vi har hunnit med jätte-mycket idag. Nu väntar vi bara på att husse och Björne ska komma hem - flyget var visst försenat - men jag säger bara "tur att de inte åker tåg". /Yrsa


  

Matte la ut en ny matta - jag tror den är bara för mig, åtminstone tog jag den i besittning på en gång. Jag tycker den passar mig jättebra!


  

Sen hjälpte jag mormor och morfar få igång ljusen på julgranen - duktigt va?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards