Alla inlägg den 8 december 2010

Av Yrsa - 8 december 2010 20:23

Jaha då har man provat på att sparka - först var jag lite tveksam till den där grejen som kallas spark men sen var det rätt så kul. Man får ju springa och inte gå i tråkig promenad-takt. Allt gick rätt så bra tills matte satte sig på sparken - först blev det tvärstopp ("tjockis tänkte jag") men sen blev det fart i en nedförsbacke - men då blev jag heltokig och försökte hoppa upp i mattes knä - men hon ville inte det. Sen höll sparken på att välta - det var en spännande spark-tur. Jag har varit mycket hos mormor och morfar de senaste dagarna - de tycker så mycket om bra-duktiga-kelsugna-Yrsa så de vill ha mig hela tiden :-). Det har att göra med tjänster och gentjänster, matte hjälpte mormor och morfar med deras nya dator och då fick jag vara med dem istället. Det är bra att vi alla har varandra tycker jag! Imorgon kommer visst Jens hem - det ska bli jättekul :-) och sen har jag hört att jag ska få träffa Moncho både fredag och lördag. Det ser ljust ut just nu :-)/Yrsa


Visar några mörka/suddiga foton från sparkturen:


  

Hmm vad ska vi göra med den där? Jag vill inte gå så nära.


  

Ok - lite närmare går jag.


  

Nu är jag på rätt plats och husse också - så nu startar färden :-)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards