Alla inlägg den 29 september 2011

Av Yrsa - 29 september 2011 18:48

Det har varit dåligt med bloggandet den här veckan. Det kan kanske bero på att vi inte har gjort så mycket - men ett litet inlägg ska jag försöka mig på idag. Ja som sagt veckan har snart gått, jag har varit mycket hos mormor och morfar, återvänt till långa promenader - men jag får fortfarande inte busa med Moncho (eller andra hundar för den delen) :-) - husse har åkt bort igen och i helgen sticker matte bort. Men jag har tur för Björne kommer hem ikväll och ska vara med mig imorgon. Så det blir nog inge mer bloggande förrän till veckan./Yrsa


Ulrica har börjat jobba på en hemsida till matte - fint va?


Jag vet inte vad matte gör nuförtiden när hon inte klarar av att vända bilden rätt - men det här är jag - full rulle ute på gården nu när jag får springa hur fort jag vill igen och utan tratt (jag har bestämt mig för att försöka äta upp tratten så den inte kommer tillbaka igen).


Jag vill rätt så fort in igen - konditionen är väl inte vad den var efter nästan 4 veckor i stillhet.        

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards