Alla inlägg den 25 september 2011

Av Yrsa - 25 september 2011 20:34

Imorse bar det iväg till stugan. Vi var där nästan hela dagen och "höstade" - lite sur var jag för jag fick inte bada - jag brukar ju mest vara i vattnet hela tiden - men matte och husse sa att mitt sår måste läka bättre :-( . Sen fick jag följa med matte och husse på jobbet - jättekul - jag snodde spikar och skruvar hela tiden så matte fick be mig spotta ut det. Till slut var jag jätteduktig - jag sökte reda på en skruv - tog den i munnen och gick till matte, jag lät den sticka ut den bit så hon skulle se den. Men var hittar du alla skruvar och spikar undrade matte. Vi var ju faktiskt på ett kontor. De är lite slarviga där tror jag - för jag hittade hur många som helst på golvet. Nu blir det vila - det har varit mycket att göra idag/Yrsa


Vackert i stugan - solen kom fram till slut också :-)


Fikapaus - då slänger jag upp tassen för jag vill också ha!


Lyckades skita ner mig på huvudet haha!      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards