Alla inlägg den 15 september 2011

Av Yrsa - 15 september 2011 21:43

Idag hände det något annat - skönt tyckte jag. Dagen har väl varit som vanligt. Men så stoppade matte in mig i bilen och jag trodde som vanligt att jag bara skulle få följa med och handla. Men när jag går ut (hoppar ut) så ser jag att vi är hos Jens - jag hade så himla bråttom in så jag slog tratten i backen, i husknutar, in i alla dörrar, jag hade svårt att stå still i hissen och jag blev som tokig när jag kom in i Jens lägenhet. Dessutom blev jag skit-glad för jag fick stanna där med honom några timmar medan matte och Ullis gick på bio. Härligt att få lite miljöombyte. Ullis försökte ta en bild på oss men den blev lite mörkt - jag lägger in den ändå. Hoppas jag får vara hos Jens många många många gånger (fast då får han lov att köpa hem lite godis till mig). /Yrsa


Vi käkade i alla fall lite pop corn - jag fick faktiskt ligga i soffan också!!!!!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards