Alla inlägg den 20 september 2011

Av Yrsa - 20 september 2011 17:56

Nu är det full rulle på mig igen. Jag ser att matte sneglar lite på tratten när jag får mina il. Jag tror att hon tänker sätta på mig den igen för att jag är lite lugnare då - men icke sa nicke - det ska vi bli två om. Vi hade tänkt åka till stugan i helgen men matte fick magsjuka så det blev inget av det. Hon var rätt risig ända till igår kväll. Snäll vovve som jag är så tröstade jag henne hela tiden och var rätt så snäll. Men idag.... matte har ju en del hundar som kommer till henne för att få nålar och idag när hon gick iväg (rummet är i garaget) så drog jag igång. På den korta stund hon var borta så hann jag upp på sängen, riva ner och leka med en massa rena kläder som låg där. Jag hann ta grejor från köksbänken, typ husses läsglasögon och sånt. Matte hade hört hur jag levde om häruppe men kunde inte gå ifrån haha - det visste jag väl. Jag gjorde så för att jag såg att det kom en vovve till oss och jag fick  inte vara med. Matte hade svårt att hålla sig för skratt när hon kom upp, hon undrade hur tusan jag hade hunnit med allt. Ikväll kommer Ullis hit (men utan Moncho - för vi får inte busa än) - men jag får väl nöja mig med Ullis. /Yrsa


Jag njuter när jag går och lägger mig i korgen UTAN TRATT! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards