Alla inlägg den 5 september 2011

Av Yrsa - 5 september 2011 14:26

Matte var nyss ute och hämtade posten..... och vet ni.... jag hade fått ett krya-på-dig paket från MIN älskade Nisse (ni hittar honom här):


http://aileenonisse.bloggagratis.se


Jag blev liksom frisk på en gång!!! Sakta i backarna säger matte - än får du ta det lugnt några dagar - men alltså - lite glad kan man väl få bli. Matte tycker jag är lite för pigg just nu, jag vill gärna försöka slå kullerbyttor när vi sitter på täcket och sånt. Hon tycker jag är lugnast när jag har tratten - oftast har jag en t-shirt på mig då kan jag sova som vanligt, äta som vanligt och sånt. Men ibland åker tratten på och då sitter jag bara och stirrar. Igår kväll kom älskade Jens på sjukbesöks också - jag blev så glad så jag glömde bort tratten och gick och hämtade en leksak :-). Matte var tvungen ut på ett ärende idag och då var mormor och morfar här - de tog till och med och dammsög :-) - matte blev glad för det. För ska jag säga sanningen så har jag och matte mest legat på ett täcke med dator, pluggarböcker och vanliga böcker sen i fredags. Husse har varit bortrest men är nu på väg hem. Jag tror matte blir lite less på att vara hemma med mig ibland, men det är ju tur att hon jobbar mindre tid nu för hon skulle ändå ha varit hemma och pluggat. Nu ska jag gå och smaka Nisses grejor - det är vist ett majsöra en av grejorna. Mums!/Yrsa


  Paketet från Nisse   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards