Alla inlägg den 4 september 2011

Av Yrsa - 4 september 2011 12:24

Sakta men säkert kommer jag tillbaka. Fortfarande är jag skit-trött och sover mest. Men första natten hemma - alltså natten mot lördag - då var det lite oroligt. Jag ville gå ut kl 3 och kl halv 6 - det slutade med att jag och matte klev upp halv sex och åt frukost. Sen pep jag till och från - jag pep till och med i sömnen. Men matte hade läst någonstans att just att pipa kan hunden göra om man har varit sövd med narkos - och det hade ju faktiskt jag - två gånger till och med. Men nu har jag slutat pipa för nu har narkosen gått ur kroppen antar jag. Matte var rätt så trött igår (efter den natten) så vi låg och sov på golvet mest hela dagen - mormor och morfar var hit några gånger. De var så bussiga och kom hit med middag till matte. Sen hade ju matte sina idéer. Hon tycker rätt så synd om mig när jag har tratt - för jag har svårt att lägga mig ner och sova så hon kom på att hon skulle fixa en skumgummitratt istället. Vi hade köpt en sån där uppblåsbar krage - men med den kom jag åt såret. Så det blev skumgummikrage i går - rätt så skönt tycker jag - för de där plastkragarna - de ekar ju i dem också så alla ljud blir jättehöga. Innan kvällen var över hade hon fått ett tips av Nisses matte om att trä på mig en t-shirt - typ bakvägen - jätte skönt - jag har sovit som en stock hela natten med den på mig och matte har också fått sova - vi har faktiskt precis just vaknat :-) - nu ska jag sova vidare - ha det bra!/Yrsa


Första kvällen var det krage - här sitter jag och husse och myser.


Sen blev det en skumgummikrage - den här är den första - men den blev för liten så jag kom åt mitt sår....


...därför blev det en SKITSTOR - men den var rätt så ok att sova på...


...innan kvällen var över blev det en t-shirt - ja ni fattar ju allt jag får stå ut med :-)       

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards