Alla inlägg den 23 september 2011

Av Yrsa - 23 september 2011 18:29

Jag har ju inte bara matte och husse (tur är väl det) :-) - jag har ju mormor och morfar - utan dem skulle jag nog livet bli rätt så besvärligt ibland för matte och husse. De sköter mig gärna, jag får vara hos dem ofta, jag får (nästan) vila middag med morfar i sängen (jag har inte gett upp än), mormor går ut med mig varje lunch, trots att det regnar massor. Ja vad skulle jag göra utan dem!!! Lägger in foton på dem så ni får se hur världens bästa mormor och morfar ser ut. Men jag delar inte  med mig av dem - ni får bara titta på dem. Regnet ja..... fortsätter som vanligt, i vanliga fall älskar jag och matte regnet, men just nu, med mitt sår känns det inte lika kul som vanligt. Det ska nog bli bättre, både med såret och vädret. Vi tänder några ljus och myser istället ikväll tror jag. Ha en skön helg!/Yrsa


Morfar  


Mormor       

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards