Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Yrsa - 30 juni 2011 09:42

Matte har ett foto på en vovve som jag antar att hon hittade på jobbet. Rätt så gullig tycker jag, han heter Affe! Jag vill också följa på jobbet, matte säger att där är det svalt och skönt inomhus. Här hemma är det inte alls svalt och skönt kan jag tala om. Fy vad orättvist. Dagen igår blev rätt så bra ändå. Mormor och morfar hämtade mig vid lunch och jag fick följa med dem till vår stuga. Där var det härligt. Sen kom matte dit efter jobbet och vi var kvar där ändå tills det var matdags. Efter maten påstår matte att jag gick och la mig och därför gjorde hon det också. Men det var faktiskt tvärtom; matte gick och la sig och då gjorde jag det också. Åh vad vi sov, jag vaknade efter 3 timmar och gick och försökte väcka matte, det tog tid men jag lyckades. När vi gick ut på vår kvällspromenad vid halv tio var det 24 grader varmt, helt sjukt vilken värme. Idag har matte lovat sluta efter lunch och då drar vi till stugan för det är lika varmt idag. Ha en skön dag alla!/Yrsa


  Affe, vilken söting!


  Jag njuter på stugan!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards