Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Yrsa - 16 juni 2011 18:37

Det har varit jobbiga dagar. Jag vill inte vara stilla - jag springer omkring och jagar matte och står framför henne och flåsar när hon ska se tv. Jag sover inte på nätterna heller så jag tror matte är rätt så less just nu. Husse har dessutom varit bortrest så det har varit extra jobbigt. Men det kliar så fördömt i mitt våteksem och jag har ont i halsen. Jag har inte ätit på hela dagen och det har aldrig någonsin hänt förut. Det går inte att ha tratt på mig så jag låter bli eksemet för såret sitter precis där tratten ska sitta så matte har fått jaga mig för att jag inte ska klia. Men idag kom hon på en superduperidé, ja ni kan ju se själv på bilderna nedan. Skitlarvigt säger jag - matte försöker förklara för mig att det är för att jag inte ska riva upp eksemet igen om jag skulle "råka" sätta tassen där. Men jisses - bara jag får ta av dem när jag är ute på promenad. /Yrsa


Men visst ser det larvigt ut de där "tosserna" jag har på fötterna :-(


Jag vägrar vara med på bild - vänder bara ryggen till :-(   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards