Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Yrsa - 26 juni 2011 18:39

Oj, jag hinner inte riktigt med att blogga - det är så mycket annat. Vi har firat midsommar på stugan och haft det riktigt skönt. Igår fick jag vara hemma med Björne för matte och husse skulle på någon konsert. Men Björne gillar jag - han håller mig lugn i båten när vi är ute med den. Idag tyckte matte att nu är det dags att Yrsa piggnar till, hon tycker jag mest sover. Men medicinerna är uppätna och jag äter maten igen så hon drog på sig jogging-kläderna och sen bar det av.... jag var nog piggare i benen än matte haha. En vecka är det kvar innan de får semester i det här huset. Det ska bli rätt så skönt med lite semester då får jag ju sällskap hela dagarna. Ha det gott /Yrsa


Matte plockade in fina liljekonvaljer till midsommar.


Så kom gästerna: Jocke, Björne, Ullis, Mia och Moncho :-)


Badat har jag gjort - om jag fick bestämma själv skulle jag göra det hela tiden, men då och då blir jag kommenderad upp på land :-(


Som vanligt vackra solnedgångar på Renön :-)


Mat och jogging-tur - nu vilar jag!         

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards