Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Yrsa - 9 juni 2011 23:46

... så lät det i natt. Matte kunde inte somna - för precis när hon var på väg att somna så lät det klapper, klapper, klapper från mina krokodilkäkar. Till slut insåg hon vad jag höll på med, jag försökte också sova men var ju tvungen att försöka fånga alla myggor som kommit in i huset under natten. Klapprade jag inte med tänderna så viftade jag med benen så klorna lät i golvet. Jag hörde hur matte suckade tungt. Det blir ett kort inlägg idag för det är skitvarmt ute och har varit hela dagen så vi är jättetrötta. Moncho, Ullis, Jocke, Jens och två amerikanska fotbollstjejer har varit här på middag ikväll - jag fattar inte riktigt vad dom säger. Jag höll på att svettas ihjäl på balkongen men jag ville ju vara där alla andra var så det var bara att härda ut. Men när alla hade åkt = alldelens nyss - så tog matte och husse med mig så jag fick bada lite grann. Nu är det sovdags (ska nog klappra ikväll också för det är fruktansvärt med myggor just nu). /Yrsa


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards