Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Yrsa - 8 juni 2011 16:56

Jag ligger lite efter i blogg-skrivandet så nu blir det en uppdatering för några dagar - det får nog bli "varannan-dags-blogg" nu när sommaren har kommit tror jag. I söndags åkte vi till stugan och stannade där till måndag - lite bad, sova och leka. Vi var där hela måndagen också men åkte hem på kvällen. Lägger in foton från stugan. Idag har vi 24 grader varmt här och jag och matte har nyss varit på en promenad, rätt så ok i skogen för där var det skugga och sen avslutades promenaden med bad för mig (inte matte hon tyckte det var kallt). I helgen ska vi sköta Moncho så då gäller det att ladda batterierna. /Yrsa


Som vanligt vaktar jag på båtar och sjöfåglar på min favvo-plats på bryggan.


Hittade ett täcke på golvet i stugan som jag genast intog :-)


Några blommor har börjat komma i stugan också. Jag har lovat matte att inte äta upp dem.


Promenaden alldelens nyss avslutades med ett bad - vid båtbryggan där vi bor inne i stan. Skönt att det finns vatten även här!  


      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards