Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Yrsa - 2 juni 2011 00:23

...jag är helt slut, vilken dag. När det är ledighet på gång så brukar matte och husse inte göra många knop - äta lite gott och sen snarka in framför tvn i soffan. Men ikväll blev det annat. Matte och jag var först och köpte en massa plantor som vi planterade. Vi rensade ogräs, det kändes som om matte hade kunnat vara utan min hjälp - jag kan inte förstå det? Sen kom husse något försenat med flyget och sen drog det igång på allvar. Jens kom med sitt flyttlass från Umeå (han skulle ha kommit imorgon) och då for vi till hans lägenhet och bar upp en massa möbler och sånt. Matte säger att jag ska OFTA få vara där - för lägenheten ligger mitt i stan och det tycker hon är jättebra för då kan jag får vara där med Jens när hon shoppar - men jag tycker inte Jens ser lika glad ut :-). Sen satte matte akupunkturnålar i vår bästa Stina och samtidigt sålde hon sin vespa och då var klockan 23.00 - tur det är ljust dygnet runt här uppe i norr - då behöver vi aldrig sova. Nu har i alla fall Jens tagit tillbaka soffan och lampor som han har haft hos oss - så det blev lite tomt - men nu kan inte matte snarka in i soffan något mer för den är inte kvar haha.


Matte ville inte ha mig i rabatten så jag hittade på annat.


Vilken badbrud va?


Men jag blir ju rätt så krullig i pälsen när jag har badat :-(

      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards