Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Yrsa - 4 juni 2011 15:05

Vilka dagar jag har haft. Först var vi i stugan - badade - klippte lite gräs och sånt. Sen bar det iväg - vi visste faktiskt inte vart vi skulle. Matte fyllde 50 i höstas och nu skulle mormor och morfar och moster Monica med familj hitta på något med oss (eller rättare sagt matte - men vi hade tur som också fick följa). Vi åkte först till Moster Monica och där höll jag på att skrämma livet ur deras kanin. Matte blev skitsur på mig men jag blev ju bara så intresserad av att det rörde sig någonting bakom ett nät, kaninen höll på att springa ihjäl sig. Sen släppte jag den inte med blicken. Därefter bar det iväg, vi fick köra bilen bakom Moster Monica och efter sådär någon timma var vi framme. Wow, matte och husse skulle bo i ett hotellrum som var i ett träd. Jag skulle också få sova där... men trappan ner var så brant så jag kom mig inte ner - jag fick följa med upp på taket i alla fall. Ni kan se på bilderna nedan vad jag menar. Jag fick bo med Moster Monica i deras husvagn, rätt så okey faktiskt jag har aldrig bott i en husvagn förut. Jag var väluppfostrad och försökte inte ens hoppa upp i deras sängar och jag sov länge, vi vaknade inte förrän matte knackade på. Ikväll ska jag till mormor och morfar för matte och husse ska uppvakta Torstens matte som fyller 50 år idag - hipp hipp hurra för Eva./Yrsa


Så här såg hotellet ut - 10 meter upp i luften.... men jag tog mig upp...


...så här - det fanns en lång ramp.


Jag fick vara med uppe på balkongen för där var det inga trappor, här firas det med champagne.


Här är ett av de andra hotellen....


...och ett till - häftigt va!


Matte håller i mig rätt så hårt - hon är nog rädd att jag ska ramla ner :-)


Middag utan mig på kvällen :-( - jag fick ligga i bilen och sova.


Läckert kort på matte taget kl 00.00 på natten från hotellets "balkong".                

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards