Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Yrsa - 26 maj 2011 20:18

Oj, jag är helt slut och ändå har vi inte gått vår kvällspromenad ännu. Jens har varit här i några dagar så jag har nästan inte varit ensam någonting alls idag. Sen kom matte hem och då fick jag följa med i bilen på olika ställen och det lastades in grejor i bilen mest hela tiden, mest småsaker. Efter det for vi till stugan, och som vanligt hann jag med ett dopp och försökte hitta fiskar. Det simmade förbi en massa fåglar men jag bara tittade på dem - matte tyckte jag var ovanligt stilla :-) - sen hjälpte jag matte att byta till nya dynor på vår altan - matte säger att de bytte dynor för de som vi hade tidigare var inte "golden-vänliga" - wow tänkte jag - ska jag få ligga på dynorna - men så var det inte - de gamla hade en mörkblå färg och det var inte så bra eftersom min päls flyger lite här och var och fastnar överallt. Vi har bytt till en "golden-vänlig" matta också på altan. Man får väl se det positivt att det görs så mycket för mig. När vi kom hem från stugan så var mormor och morfar här och stökade på i husvagnen - så då fick jag träffa dem också. Nu ska jag ladda om för att gå en kvällspromenad. Ha en skön kväll!/Yrsa


Ett snabb-dopp hann jag med - "men matte var är alla fiskar"?


Nya fina dynor - jag tycker inte de är så golden-vänliga i färgen - det ska i så fall vara de där ränderna då???


Morfar och jag utanför husvagnen - jag fick inte gå in för att jag nyss hade badat!


Väntar på att husse och Jens ska komma hem!        


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards