Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Yrsa - 1 maj 2011 10:06

Nu är jag hemma igen - så nu kommer bloggen igång igen :-) - matte och husse kom igår - de var rätt så brunbrända och hade haft en härligt skön vecka i Skåne (förutom sista hotellet då som saknade värme i rummet, kall dusch, inga bestick till middagen, ingen tv som fungerade och lite sånt) haha - det kan de ha när de lämnar mig nästan en hel vecka. Jag har bott hos mormor och morfar och jag har haft så jättebra. Torsten, min hundkompis bor ju på samma gata som mormor och morfar och han ville sjunga serenader under balkongen hos oss,  han var jättesugen på att få leka med mig - men vi fick nöja oss med att titta på varandra genom fönsterrutan. Nu ska jag försöka få igång herrskapet i familjen så det blir nåt roligt idag - nu har de ju vilat i en hel vecka så nu borde det finns energi. /Yrsa

Så här ser golfbanorna ut i Skåne, man fick gå upp i höga torn för att se bollen - jättekonstigt tycker jag.


Jag blev rätt så ompysslad igår - så fort någon sätter sig på golvet så sätter jag mig i knä hos dem - här är jag med moster Monica :-)   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards