Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Yrsa - 7 maj 2011 23:25

...bloggen. Matte blir alltid lite blödig när hon ska ut och resa och lämna mig hemma - men nu ville hon ta över bloggen och skriva själv utan mig - så varsågoda - här kommer hon:


Det är inte lätt att få låna bloggen av Yrsa och skriva vad man vill - men med lite övertalning och diverse godis så går allt. Vill bara skriva att vi har världens underbaraste hund - full av liv - full av bus - däremellan full av lugn, kel och gos. Jag har haft många hundar i mitt liv och jag trodde aldrig jag skulle få en till som jag titulerade "den bästa jag någonsin haft" - men så blev det. Hon är den bästa vi någonsin haft - vi sa det igår - vilket bra val vi gjorde att köpa Yrsa - att välja Yrsa och allt blev så bra. Nu får hon väl "Hybris" = övemod när hon läser detta - men det kan vi bjuda på. /Matte (lägger in några bilder från dagen när vi myser på bryggan).



       

Av Yrsa - 7 maj 2011 18:10

Vi har haft en härlig dag på stugan - fotona får tala för sig själv idag./Yrsa


Det första jag gör är att kolla läget på bryggan.


Yes, jag hittade lite is vid stranden, dags för...


...lite kullerbyttor...


...lika härligt varje gång.


Nu blev jag sval och skön.


Husse jobbade mest hela tiden och la in en ny matta (inte matte haha) på vår utealtan. Fint blev det. De köpte en matta som passar bra till min päls så att det inte ska synas så mycket när jag hårar - det tycker jag är smart av dom. Tidigare hade vi en blå och det var inte så bra.

      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards