Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Yrsa - 21 maj 2011 23:58

Jag har en ny kompis - eller inte.... jag har sett honom ett par dagar utanför vårt staket - men så ikväll när jag gick ut så var han innanför staketet - PÅ MIN GÅRD - jag rusade dit och nosade - men fy vad han stack - och bara som en boll var han - usch - jag sprang in.... undrade lite vad det var. Jag har aldrig sett någon sånt förut. Nästa gång jag gick ut - tittade jag lite fundersamt på stället där han var sist - men jag bestämde mig för att jag INTE skulle gå dit. Vi kanske kan bli kompisar nån dag - men inte idag - först får han sluta stickas. Fast... jag vet var han bor... jag har kännt lukten länge, fast matte har aldrig fattat vad jag har hållit på med. /Yrsa


 

Av Yrsa - 21 maj 2011 16:36

Igår kväll hade vi en jättemysig promenad på golfbanan - matte och husse gömde sig hela tiden så jag fick söka igen dem och sen fick jag sitta på stenar och annat roligt. Idag var vi ut en snabbis till stugan och jag rusade ut i vattnet och hann bada :-) - tur jag var så snabb för vi var inte där länge. Imorgon drar matte och Ulrica till Falun men den här gången är husse hemma så jag ska vara med honom. Som vanligt blir det tyst på bloggen några dagar - men jag kommer igen! Ha en skön helg!/Yrsa


Snääääälla matte får jag ta godis nu...


...okey nu får jag snart ta den - jag stirrar på den så den inte ska försvinna.


     Här väntar jag snällt på matte och husse och när husse ropar...


...springer jag som en galning till honom :-)


Dagens snabb-dopp på stugan :-)    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards