Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Yrsa - 6 maj 2011 23:56

....trots nackspärr - men jag tror den har blivit bättre och jag har varit snäll och pussat henne hela kvällen - så visst ser hon glad ut? /Yrsa


 

Av Yrsa - 6 maj 2011 20:08

Vi har just varit ute på en kvällspromenad och jag fick busa (men jag var i koppel) men två hanhundar som gillade mig massor - det visste inte till sig hur de skulle bära sig åt för att lukta mig (ni vet var). Men jag är ju inte jätteintresserad ännu - så jag glappade lite mina berömda "krokodil-glapp" med tänderna ibland när de kom för nära. Men jag sa åt dem att komma tillbaka om en sisådär 2 veckor. Som tur är fattade inte matte vad jag sa till dem. Sen kissade jag hela vägen hem så de skulle hitta vägen. Annars är det rätt så kallt ute men min lilla snöhög på gården har i alla fall snart försvunnit. Imorgon ska vi åka till stugan och lägga in en ny matte på altan nu har isen gått så jag kanske kan jaga fiskar som jag brukar. Förhoppningsvis har tröga matte med sig kameran så vi får in några foton nån gång. Nu blir det slappar-fredag./Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards