Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Yrsa - 5 maj 2011 22:48

Matte har nackspärr så hon säger att hon inte kan hjälpa mig med att skriva någon längre blogg idag - men alltså.... jag ser ju att hon sitter vid datorn och pysslar med annat - det kan väl inte vara så jobbigt att skriva meningar och lägga in foton. Attans att man ska behöva ha hjälp av henne. Det har inte hänt speciellt mycket sen igår - men husse fick jag ju vänta på hur länge som helst. Jag gick ner och la mig vid ytterdörren för matte sa att han skulle komma, men se det gjorde han inte. Planet han skulle åka med var inställt så han kom inte förrän strax före lunch idag. Men bättre sent än aldrig. Jag och husse har varit ut på en långpromenad på golfbanan, vi sökte golfbollar (det får vi inte göra när matte är med för hon blir döless på oss) - men nu var vi ju själva :-) - jag tror det är dags för att lägga igen ögonen nu för kvällen - men först tror jag att jag ska hoppa upp på matte lite grann så hon får igång sin stela nacke - undrar om hon blir glad då?/Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards