Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Yrsa - 2 maj 2011 22:00

Ja då var det dags igen sa matte idag på vår promenad. Allt har tinat fram och då pratar vi allt; gamla snorpapper, godispapper, muggar.... och jag smakar på allt jag bara hinner. Matte blir skit-trött på mig - men än håller magen så då förstår jag inte vad det är för problem. Moncho var här igår för ett snabbt bus-il med mig, ni kan förstå hur skitigt det blir inne när vi springer ut på gräsmattan (som är lera) och in hela tiden. Men de två-benta får skylla sig själva eftersom de låter dörren vara öppen så vi kan springa fram och tillbaka precis som vi vill :-). Jag tycker det är lite synd att snön har försvunnit för jag älskar att rulla mig i snö. Men vi har en liten klick snö kvar på vår gård och den rullar jag mig alltid när vi har varit ute på promenad, lägger in ett bild på det. Ha en skön kväll - nu ska jag vila. /Yrsa

Yippie, vi har en liten snöhög kvar på vår gård - den gillar jag :-)  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards