Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Yrsa - 11 maj 2011 21:11

Så fort jag får chansen springer jag ut på vår balkong och spanar - var är ni grabbar? Ni borde ha varit här vid det här laget - åtminstone någon av er!

 

Av Yrsa - 11 maj 2011 20:52

Igår kväll kom matte och husse hem igen efter att ha varit borta några dagar. När vi kom tillbaka till huset blev jag väldigt konfunderad. Trappan såg skit-konstig ut - den var kortare och mycket snyggare. Alltså det är trappan som vi har inomhus mellan undervåning och övervåning. Matte och husse hade köpt en ny trappa som de hade fixat dit när vi var borta. Det blev jättesnyggt. Dessutom brukar jag ju stå och spana mellan spjälorna på övervåningen när någon kommer eller när någon ska åka och nu ser jag jättebra nästan hela undervåningen. Wow - jag är så lycklig så jag har börjat voffa till ibland när någon ska åka (hmm det tycker matte och husse inte om). När matte och husse var borta hade vi faktiskt sommar-väder här. En sisådär över 20 grader varmt. Matte tror att jag lurar henne för när de kom hem var det 4 grader varmt ute. Ikväll har jag och matte varit på en promenad och jag fick tag i något väldigt gott. Men matte bröt upp mina käkar och skakade ut det jag hade. Men Yrsa äter du stenar så hon. Hon fattar inte att det var en stenhård, jätte-jätte gammal hamburgare som låg där, den var så gammal så den hade torkat ihop och det lät faktiskt som om det var sten. Trist att hon fick ur den ur munnen - jag tyckte den smakade rätt så gott. Nu ska jag fortsätta se hockey - heja Sverige!/Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards