Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Yrsa - 26 mars 2011 22:47

Vi började dagen med att dra iväg och se SM stafetter i skidor som de kör i helgen i Piteå - jättekul tyckte jag - inte skidorna men allt annat runt omkring. Jag kollade, åt rester på marken och hade allmänt kul. Sen kom vi hem och då blev det nålar för fröken Yrsa - rätt så okey säger jag - mådde rätt så skönt. Nu hör det till saken att matte och husse vill mysa extra mycket med mig när jag har ont så det finns ett täcke utlagt framför tvn där de ligger och myser med mig. Där fick jag också akupunktur. Men som sagt - helt ok - tror till och med att jag mår bättre :-) - sen drog eländet igång - med det menar jag hockey - ni kan väl förstå själv - där ligger jag och sover bredvid matte och helt plötsligt skriker hon NEJ och det är inga små bokstäver hon använder och jag sätter mig ju upp och undrar vad jag har gjort, så där pågår det under många timmar - det är inga BRA utan mest NEEEEEEEJJJJJJ - och jag blir ju skitnervös. Jag försöker komma med leksaker och sånt för att distrahera dem från tvn men det är inte ens lönt. Men sen... kommer Jens, Ullis och Jocke - de ska äta födelsedagsmiddag här för Jocke och Jens har fyllt 24 år och lyckan är (nästan) total. Moncho fick inte följa för att jag är halt och måste vila. Men ok jag fick jag ha dem för mig själv istället. De har aldrig sett mig så lugn :-). Nu ska jag strax packa ihop och gå och sussa - det har varit en rolig helg - hoppas bara den där skithockeyn snart är slut så man slipper bli så rädd av dessa skrik hela tiden./Yrsa


Här är jag glad för jag ska få nålar så jag blir bättre. Ni ser ju "smilet"


En nål i huvudet gör mig rätt så trött...


Ganska skönt med nålar tycker jag!


Snälla matte och husse, sluta se på tvn och den där hockeyn!


      

Matte skrattar ihjäl sig åt den här bilden - jag ser rätt så korkad ut - men det är jag INTE!!!!!


Älskade Ullis, Jocke och Jens på middag - KOM FLERA GÅNGER!!!!!! Men ta med Moncho!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards