Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Yrsa - 4 mars 2011 17:16

Matte säger att jag inte vet jag heter???? Konstigt tycker jag - det vet jag väl - men när hon ropar Yrsa så reagerar jag inte - men ropar hon något annat så tittar jag direkt :-) - ni förstår när ni ser fotona nedan.


Vi har nyss kommit in efter en promenad i solskenen på isen - det börjar bli rätt så blött där ute nu - nu hoppas vi på minusgrader på nätterna så kanske isen håller länge - det får gärna sluta storma också. Jag har så mycket att göra med att jaga allt som flyger omkring när vi är ute och går. 


Nu är det helg i alla fall - jag och matte har sett skid-VM idag - men jag tror matte blev lite nervös när det var herrarnas stafett - för först började hon dammsuga - sen gick hon ut och plockade hundbajs på gården - men alltså.... man kan väl välja ett bättre tillfälle för det. Hon ser hellre reprisen säger hon då slipper hon vara nervös - konstig prick hon är tycker jag. /Yrsa


  

Matte ropar: "Yrsa, Yrsa vet du inte vad du heter" och tydligen vet jag inte det för jag tittar ju inte direkt på henne....


  

... men när hon ropar köttbulle.... då tittar jag direkt haha - matte hotar med att börja kalla mig för köttbulle - men undrar vad folk kommer att tro då???? Att jag är rund som en köttbulle eller vad.... det är nog bäst att jag börjar lyssna på mitt namn.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards