Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Yrsa - 2 mars 2011 22:35

Hmm - det händer ju inte så mycket här just nu så jag har inte skrivit på någon dag. Husse har varit bortrest i några dagar och kom hem nu i eftermiddag. Matte var borta i går kväll på något möte och då var jag hos mormor och morfar - ja det är i stort sett det som har hänt. Det är fortfarande rätt så varmt hos oss och det droppar från taken på dagarna. Konstigt att det bara för en vecka sen var så skit-kallt så vi kunde nästan inte andas ute och inte göra sina behov heller. Jag är ganska yrslig just nu - ska nog strax löpa igen säger matte och då brukar det bli lite konstigt i huvudet på mig någon månad innan :-). Springer fort och hit och dit, lyssnar dåligt, och vill leka hela tiden. Matte säger att nu måste hon försöka ta sig ut på gården och se att staketet inte har några hål som hanhundarna kan ta sig igenom för de brukar göra det när jag löper. Nu dags för lite kvällskissning tror jag (fast det blåser/stormar fruktansvärt ute). /Yrsa


  

Så har ser matte och husse ut när de är ute med mig och det är kallt ute. Smart av husse att ha en mössa på sig där står Vintermössa - så att han fattar vad det är alltså :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards