Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Yrsa - 6 mars 2011 16:18

Vi har varit ute på isen och åkt skidor i över en timma. Matte är rätt så lat - för hon låter mig dra henne hela tiden. Vi hinner långt före husse hela tiden men det är bara för att hon har draghjälp. Nu har hon dessutom köpt ett nytt bälte Baggen-bälte tror jag det heter så nu drar jag inte omkull henne som jag brukar. Jag blev rätt så trött efter ett tag och det var bra för då fick matte kämpa på själv och då kan jag lova att hon blev rätt så svettig. Vi har sett skidor på tv mellan varven idag och nyss hörde jag att Moncho visst ska komma hit och äta middag - det var inte meningen att jag skulle höra det - de försöker alltid viska när de säger Moncho - men jag hörde det och går igång direkt. Springer och tittar i fönstret för att se om han är på väg. Matte suckar lite för nu vet hon att allt mitt hundhår som jag tappar otroligt mycket av just nu - kommer att vina runt i hela huset när jag och Moncho busar. Men det får hon ta - det är sånt som händer om man har hund :-). /Yrsa


  

Husse på isen - det var soligt idag också :-) och ingen blåst!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards