Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Yrsa - 8 mars 2011 19:06

Matte är en riktig slarvmaja. Nu hittar hon inte igen sin kamera - jag blir så less på henne - det blir ju inga bra foton med den där mobilen. Dessutom hittar hon inte igen den stora blixten - men den behöver hon ju inte om hon inte hittar kameran. Jag tycker hon är rätt så vimsig ibland. Jag har ju tidigare berättat om ett fotot som visade matte med akupunkturnålar vid näsan - hon förbjöd mig att lägga in den - men idag har jag snott den så den kommer i slutet av bloggen haha. Det kan hon ha vims-majan. Inatt var hon lite sur på mig - för jag gick aldrig och la mig, jag bara vandrade och vandrade och tittade hela tiden ut genom ett speciellt fönster. Matte var tvungen att stiga upp för att se om jag såg bovar och banditer eller vad jag höll på - men inget såg hon. Jag ska inte tala om vad jag såg. Det var rätt så kul att få henne att stiga upp hela tiden undrar om jag ska göra det i natt igen. Nu kommer det fula fotot :-) /Yrsa

  

Ser ni nålarna vid mattes näsa - ser ju jättelarvigt ut. Matte påstår att det är bra för hennes bihålor - Puh vilken tur att jag inte har problem med bihålorna!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards