Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Yrsa - 25 mars 2011 18:49

Jag haltade mer imorse så jag och matte åkte till veterinären. Mitt underben blev röntgat och de hittade..... ingenting. Inga sprickor, inget brott, ingen artros NADA. Mäh vad är det då då???? Jag fick ett handledsskydd som jag ska ha på mig när jag går ut och går och sedan fick jag anti-inflammatorisk medicin och imorgon ska matte ge mig akupunktur - jag ser faktiskt fram emot det - tro det eller ej. Sen har min bästa kompis Torsten ni vet också börjat halta på höger framben - jag tror han sympatiserar med mig - kanske lite nålar i honom också. Men det är rätt så ok för matte och husse är extra gosiga och snälla med mig. Nu ska vi mysa! /Yrsa



 

Jag ser väl inte jättehappy ut med mitt handledsskydd. När vi kom hem från veterinären så stod jag och sov för jag trodde inte jag kunde lägga mig med den där grejen på benet. Men matte hjälpte mig och sen sov jag i 4 timmar. Önskar att handledsskyddet hade funnits i några läckra mönster i stället för svart :-)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards