Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Yrsa - 14 mars 2011 18:44

Jag behöver inga leksaker har jag kommit på. Det räcker så bra med pinnar. Jag samlar pinnar på promenaderna, jag tar pinnar från alla träd i skogen och på gården, jag tar pinnar från husses äppelträd och från vinbärsbusken, överallt tar jag pinnar och jag kastar dem och jagar dem och rullar mig på dem. Men jag får inte ha dem inomhus - där sätter matte stopp. Förutom allt detta brukar jag även sätta dem i halsen och det är obra säger matte. Vi har nyss varit ute och gått en rätt så lång promenad, vi gick över isen, och hips-vips så var vi stan - jädrar vad fort det går när man kan gena över isen. Så det blev liksom en helt ny promenad idag - vi bytte massor med hundar som jag aldrig hade sett förut - jag är inte så intresserad av dem längre för när vi möter hundar så får jag Frolic av matte så jag ska bry mig om henne istället. Hon har försökt att vara rolig själv - men jag tycker inte hon är så rolig så jag bryr mig mer om henne - bara om hon har Frolic :-). Moncho är på väg hit har jag hört, detta är bara inte sant, jag har fått träffa Moncho, fredag, söndag och nu idag. Yippie - livet leker . /Yrsa


  

Pinnar hämtar jag överallt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards