Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Yrsa - 23 februari 2011 15:57

Fortfarande kallt så ini...... (jag får inte använda fula ord för matte). Ca minus 30 grader när vi stiger upp och sen under dagen (om vi har tur) kan det bli några grader varmare. Nej kul är det inte. Men kul.... det verkar matte ha haft i Falun igen. Jag höll på att lukta ihjäl mig på henne när hon kom hem i natt - många hundlukter var det och sen fick jag ju se bilderna, wow vad hon har träffat många hundar. Jag har gått med på nu att hon ska få prova lite nålar på mig - för det verkar vara förutsättningen för att få följa med till Falun??? Sen ser jag ju på bilderna att hon har tränat en hel del. Skönt att hon är hemma igen i alla fall för hon slutar mycket tidigare på dagarna än vad husse gör så då får jag sällskap tidigare :-). Annars har det väl inte hänt så mycket, jag faller mycket hår just nu, så det är dammsugning varje dag i det här huset. Matte har provat på dammsuga mig också MEN DÄR GÅR GRÄNSEN sa jag, efter det har hon inte provat. Nu ska matte iväg och träna med Ullis har jag hört, det är bra att hon tränar då kan hon gå och springa lite fortare när hon är ute med mig och inte såsa på så mycket. Ha en bra kväll!/Yrsa


  

Jaha här är hon igång hon matte.


  

Alla hundar har nålar i huvudet och pannan??? Finns det inga bättre ställen  undrar jag?


Jaha - i huvudet igen - det ser ut som den här hunden håller på att svimma? Matte förklarar att han bara njuter (tror jag vad jag vill på).


  

Där ska nålen sitta visar matte.


(PS - Jag har hittat en bild på matte när hon har nålar från näsan och uppåt, hon ser hellarvig ut haha, men hon förbjöd mig att lägga in den här- men jag ska göra det när hon inte är hemma nån gång :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards