Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Yrsa - 16 februari 2011 19:30

Viking eller ej... nu räcker det med kylan. Jag vill inte gå ut på gården, jag kan tänka mig att gå ut en snabb promenad runt kvarteret, jag kan till och med tänka mig skor och ett täcke (fast det trodde jag aldrig jag skulle göra). Imorse vill jag inte alls gå ner från altanen. Till mattes glädje kom Moncho hit ikväll en stund. Hon hade just tänkt gå ut med mig en promenad (för att hon var tvungen) men nu slapp hon, för när Moncho och jag busar så gör vi det rejält. Vi springer som tokar på gården så nu slapp matte ut i det kalla vädret för jag har motionerat klart för idag, och vi känner ingen kyla när vi springer så fort. Tyvärr visar väderprognosen värre kyla imorgon då blir det -30 :-( /Yrsa


  

Ska man verkligen gå ner från altanen??...


  

...nej - det är för kallt - jag står som fastfrusen...


  

...snälla matte släpp in mig i värmen igen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards