Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Yrsa - 8 februari 2011 16:29

Jaha då var vi hemma igen efter en timmas springande och traskandes på isen. Det var otroligt vackert på himlen idag - men lite kusligt också. Det kom en konstig dimma så jag och matte visste inte riktigt vilket skoterspår vi skulle välja för att komma rätt, jag höll mig rätt så nära matte då och gjorde inga kullerbyttor alls för jag såg bara 15 meter framför mig. Men vi tog lite foton för det såg ut som en eld på himlen. Jag vet inte riktigt vad det är med matte - men det får gärna fortsätta. Hon vill direkt hitta på något med mig när hon kommer hem, så vi hinner alltid ut medan det är ljust. Lite blöta om tassar och skor blev vi innan vi kom hem igen - det var lite "flö-vatten" här och var på isen (hmm undrar om det heter "flö-vatten" men ni fattar vad jag menar va?). Nu lite vila hade jag tänkt innan det vankas käk. /Yrsa


  

Häftig himmel - här har dimman börjat så smått - åtminstone såg man inte land någonstans.


  

Här kommer dimman närmare - men jag går åt ett annat håll så just här har jag inte upptäckt den ännu.


  

Det ser nästan ut som om det brinner bakom trädtopparna.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards