Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Yrsa - 11 februari 2011 18:10

Tur jag har morfar annars tror jag att jag skulle svälta ihjäl. Imorse for vi till Luleå för diverse besök och lite shopping. Jag satt i bilen i nästan 4 timmar, fast då och då fick jag gå ut och kissa. Men så såg jag att matte, mormor och morfar gick in på en restaurang och jag blev jätteavundsjuk. Men det fixade sig, tack vare morfar. Ni ser vad jag menar  på bilderna nedan. Sen ska jag berätta att jag tycker matte ger mig lite mat, hon säger att jag får så mycket godis på promenaderna så jag klarar mig nog. Men se det gör jag inte - jag är alltid hungrig. Men hon är ju smart, eftersom jag är hungrig och vet att hon har godis i fickorna när vi är ute och går så gör jag allt som hon vill att jag ska göra bara jag får godis. Jag tror matte hade lite dåligt samvete för att jag hade fått vara i bilen mest hela dagen så jag fick en ny leksak, yippie va glad jag blev. På eftermiddagen hann vi med en skön ispromenad, då var det bara -6 grader imorse när vi var ute var det -25 grader och jag brukar inte vara bangen - men jag hade svårt att göra mina behov för jag var tvungen att lyfta upp tassarna hela tiden ur den kalla snön. Nu är det fredagsstädning som gäller, det är jag bra på. /Yrsa


  

Vad har du där morfar (jag får inte hänga så där över sätet men jag var tvungen, jag var ju jättehungrig).


  

Mums, jag fick strips - gulliga morfar.


  

En ny leksak fick jag också - Kalle Kanin.


  

Jag älskar nya leksaker.


  

Ispromenaden var jättevacker idag också.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards