Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Yrsa - 6 februari 2011 17:30

Jo det blev stugan i alla fall. Vi har haft det jätteskönt. Det var dåligt med skoterspår på isen så det blev ingen skidåkning, men promenader och bus i snön har det blivit. Jag låter bilderna berätta om vår helg. /Yrsa


  

Som vanligt intar jag snabbt en av sofforna när vi kommer till stugan.


  

Jag hjälpte matte söka reda på utegrillen - jag hade tänkt vi skulle grilla korv, vi hittade igen den men det var så mycket snö så vi grillade korven inomhus i stället i vår kamin.


  

Det är mycket spännande grejor bland häcken, t ex älg-bajs-lortar som jag med glädje smaskar i mig :-)


  

Vackert va, det snöade igår!


  

Matte och jag sent i går kväll - (jag tycker matte har världens larvigaste mössa).


  

Bus med husse :-)


  

Lycka!!! Moncho kom på besök idag - jag blev snabbt rätt så trött av att springa i snön.


  

Moncho försökte locka med mig - men jag låg och vilade rätt länge där ute.


  

Vi skottade upp gångar så vi skulle kunna röra oss lite ute!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards