Alla inlägg den 30 november 2010

Av Yrsa - 30 november 2010 17:56

Jag tycker det är jättekul att hjälpa matte städa - om hon tycker det är så kul så jag låta vara osagt. Det blir i alla fall en fotoserie av vårt städande igår :-) /Yrsa


  

Matte gav mig en trasa så jag skulle hjälpa henne att dammtorka - men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den....


  

...jag provade slänga upp den på ryggen - men det var inte rätt så matte....


  

...men nu då.... nehej inte bra det heller....


  

...till slut ruskade jag mest omkring med den och då sa matte "ja bättre än så här blir det nog inte" - undrar om hon menade att jag gjorde rätt då eller????


  

Vi blev lite trötta av allt städande så matte föreslog att vi skulle vila en stund, jag ville hellre busa lite....


  

...storbusa ville jag göra - men matte var inte alls på humör så....


  

... till slut gav jag upp och slappnade av en stund jag också - ni ser väl hur avslappnad jag är i ena ögat haha

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards