Alla inlägg den 20 november 2010

Av Yrsa - 20 november 2010 21:25

Så har Torsten åkt vidare, till en annan hundvakt. Vi höll oss rätt så lugna igår mycket tack vare att jag lånade ut matte och husse till Torsten, jag var ju hemma och jag tänkte att han var liten ledsen för att hans matte och husse var borta så jag var rätt så frikostig :-). Inatt har vi också hållit oss lugna, Torsten gav sig inte förrän han fick lägga sig i mattes och husse säng hmprrffff - ja vad ska man säga om det :-( vi drog bara igång en endaste liten gång i natt sen var det lugnt. Idag har vi också varit rätt så ok - vi har fattat nu att vi får busa för fullt och hur mycket vi vill utomhus men inne ska vi vara lugna. Jag kan berätta att matte var rätt så trött i morse så hon öppnade bara dörren och släppte ut oss - sen tror jag att hon somnade om en stund så vi var väl ute kanske lite mer än en halvtimma :-) hon tror inte vi fattade att hon snarkade in igen - men det gjorde vi. Lägger in lite bilder från fredagen med Totte. /Yrsa


  

Totte ville ligga på mattes mage och se Idol och det fick han sa jag.


  

Här vet jag inte riktigt vad han håller på med..... tok-totte!


  

Sen ville han vara och kela med husse - jag gick bara liiiite emellan.


  

Matte och jag ute på en långpromenad idag - snöigt men rätt så skönt ute.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards