Alla inlägg den 5 november 2010

Av Yrsa - 5 november 2010 18:06

I morse när matte slog upp vår morgon-tidning så ser hon plötsligt...... YRSA på bild. BIfogar en länk så ni får se.. http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5766080 wow det var ingen liten bild heller, men det var ju faktiskt inte oss det handlade om utan ett bygge nära där vi bor. Men som ni ser är jag ju rätt så nyfiken av mig så jag stirrade och undrade vad tusan de höll på med, mormor (som är ute med mig) är inte lika nyfiken. Nå efter morgontidningen gick vi ut och det hade kommit några centimeter snö så det var rätt så fint ute. Sen drog matte iväg, på något SPA och sen på stan med mormor och morfar och fikade. I eftermiddag när jag och matte gick på promenad så gick vi som vanligt ut på golfbanan och där var det en hög lyftkran med starka lampor och människor som satt högt där uppe. Då blev jag ju nyfiken igen.... filminspelning fick vi veta, med bl a Mikael Persbrandt, matte var jättesugen på att släppa lös mig så hon var tvungen att gå nära och kanske få en glimt av han Persbrandt - men modet svek henne så vi var lite på sidan om, men vem vet, vi kanske kommer med i någon film - skulle inte alls förvåna mig så snygg som jag är :-). Väntar nu bara på att husse ska komma hem från sin resa så det blir ordning i huset. Ha en trevlig helg alla önskar /Yrsa


  

Lite snö i morse.


  

Ytterligare en bild på vintern som kommer allt närmare.


  

Åsså jag som alltid försöker komma under mattes arm så att hon ska klia mig. Jag är väldigt kelsjuk.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards